Pozycje od 1 do 2 z 2

Wątek: problem z importem danych IncrediMail

  1. #1
    daromz
    Niezarejestrowany

    problem z importem danych IncrediMail

    witam

    Eksportowalem dane do pliku, nastepnie usunalem program wraz z wpisami w rejestrze, na koniec zainstalowalem ponownie. Teraz nie chce mi sie importowac plik:

    Transfer fail:

    IncrediMail Xe Log Engine (Build ID: 5502902 Setup ID: 2)
    Log started at 11/02/07 09:20:42
    ----------------------------------------------------------

    [Time: 09:20:42]
    Starting transfer process
    [Time: 09:20:42]
    Transfer process completed unsuccessfully



    Moge jakos recznie to zrobic ?? Rozpakowac plik i wrzucic swoje stare wiadomosci do programu?? i co z adresami??

    Wątki pokrewne:

  2. #2
    Administrator Avatar Marek
    Data rejestracji
    4-07-2005
    Lokalizacja
    no man's land
    posty
    2 365
    Podziękowania
    0
    Podziękowano 21 razy w 21 postach
    Pozycje blogu
    6
    Programy i spolszczenia
    10
    Wysłane pliki
    53
    Siła reputacji
    10
    Oczywiście że można ręcznie to zrobić. Rozpakuj archiwum z kopią zapasową i podmień nimi dane w aktualnym folderze magazynu. Operację tą musisz robić przy zamkniętym programie oraz zachowując aktualną strukturę magazynu. W ten sposób można przywrócić wszystkie dane.

    Marek


      Proszę nie przysyłać zapytań na PW lub mailem. Do tego służy forum.  






    Błąd jest przywilejem filozofów,
    tylko głupcy nie mylą się nigdy.
    Sokrates


Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie jest 1 użytkownik(ów) przeglądający(ch) ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) i 1 gości)

Tagi w tym wątku

Bookmarks

Reguły pisania postów

  • Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
  • Nie możesz pisać odpowiedzi
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •