Strona 1 z 2 12 OstatniaOstatnia
Pozycje od 1 do 10 z 16

Wątek: problem z incredimail

  1. #1
    adam_jessi
    Niezarejestrowany

    problem z incredimail

    witam teraz opisze moj problem a wiec :
    miałem zainstalowaną wersje incredimail 2670 ze spolszczeniem i Junkfilter działało super az do momentu jak wykombinowałem i zainstalowałem nowsza wersje i tu sie zaczeły problemy chciałem spowrotem wersje 2670 ale juz nie działa odinstalowałem wszystko wyczysciłem z plików i folderów uruchomiłem odkurzacz zeby rejestr sie wyczyscił no i dalej nic program nie działa. Nastepnie chciałem zainstalowac najnowsza wersje 3718 i nagle MKS Vir wykrywa przy instalacji wirusa wiec lipa wyłączyłem antywirusa zainstalowałem ponownie zainstalowało sie ale nie jestem zadowolony z tej wersji bo pisownia jest do kitu. uruchomiłem spowrotem antywirus MKS Vir i znowu po uruchomieniu incredimail pokazuje wirusa i program przestaje działac chciałbym spowrotem wersje 2670 prosze o pomoc co mam zrobic moze zle czyszcze rejestr??

    Wątki pokrewne:
    Edytowane przez Marek
    Czas edycji: 26-07-2010 o 17:13

  2. #2
    Administrator Avatar Marek
    Data rejestracji
    4-07-2005
    Lokalizacja
    no man's land
    posty
    2 365
    Podziękowania
    0
    Podziękowano 21 razy w 21 postach
    Pozycje blogu
    6
    Programy i spolszczenia
    10
    Wysłane pliki
    53
    Siła reputacji
    10
    Prawdopodobnie nie wszystkie składniki programu zostały usunięte z dysku.
    Należy pamiętać o usunięciu folderu danych i bardzo dokładnym usunięciu z rejestru wpisów dotyczących programu. Rejestr najlepiej czyścić manualnie, ponieważ programy czyszczące pozostawią wiele wpisów.

    Marek


      Proszę nie przysyłać zapytań na PW lub mailem. Do tego służy forum.  






    Błąd jest przywilejem filozofów,
    tylko głupcy nie mylą się nigdy.
    Sokrates


  3. #3
    bax2001
    Niezarejestrowany

    Exclamation drastyczny sposób na wymianę wersji

    adam_jessi - może Marek i inni uzytkownicy nie zgodzą się z moja opinią, ale najbardziej prostym i drastycznym ,ale napewno skutecznym sposobem przywróceniem starszej wersji programu - jest poprostu restart systemu.


  4. #4
    Administrator Avatar Marek
    Data rejestracji
    4-07-2005
    Lokalizacja
    no man's land
    posty
    2 365
    Podziękowania
    0
    Podziękowano 21 razy w 21 postach
    Pozycje blogu
    6
    Programy i spolszczenia
    10
    Wysłane pliki
    53
    Siła reputacji
    10
    Sam restart systemu niewiele zmieni. Chyba miałeś nową instalację systemu?
    Są jednak łatwiejsze rozwiązania. Jedno z nich umieściłem w pliku aktualizatora spolszczenia. Narzędzie to odinstalowuje całkowicie program.

    Marek


      Proszę nie przysyłać zapytań na PW lub mailem. Do tego służy forum.  






    Błąd jest przywilejem filozofów,
    tylko głupcy nie mylą się nigdy.
    Sokrates


  5. #5
    bax2001
    Niezarejestrowany
    Tak to fakt u mnie była sytuacja nowej instalacji systemu. Choć nie zamierzona, która zmusiła mnie do przejścia na Vistę(brak możliwości instalacji niższego sytemu) i wiązała się z całkowitą utrata danych i między innymi kodu aktywacyjnego do IM premium. Dlatego też uważam , że jest to skuteczna forma do zainstalowania każdej wersji, o ile takowa jest jeszcze dostępna. Czyszczenie rejestru nie zawsze przynosi sukces, są przecież powiązane wpisy rejestru i nie obeznany użytkownik poprzez niewłaściwe obchodzenie się z rejestrem , może uczynić wiecej szkody niz pożytku i czesto konczy sie to tym że i tak musi od nowa zastosować odzskanie systemu lub jego całowitą reinstalkacje.


  6. #6
    Administrator Avatar Marek
    Data rejestracji
    4-07-2005
    Lokalizacja
    no man's land
    posty
    2 365
    Podziękowania
    0
    Podziękowano 21 razy w 21 postach
    Pozycje blogu
    6
    Programy i spolszczenia
    10
    Wysłane pliki
    53
    Siła reputacji
    10
    Licencja na IncrediMail przed przejściem na inny system powinna usunięta z okna programu a następnie wpisana w nowym systemie. Sposób przenoszenia licencji opisałem bardzo dokładnie w innym wątku na tym forum
    Opis taki wysłałem także mailem. Jeśli się tego nie zrobiło to należy napisać do firmy IncrediMail i opisać swój problem z przeniesieniem licencji.

    Edytowane przez Marek
    Czas edycji: 26-07-2010 o 17:14
    Marek


      Proszę nie przysyłać zapytań na PW lub mailem. Do tego służy forum.  






    Błąd jest przywilejem filozofów,
    tylko głupcy nie mylą się nigdy.
    Sokrates


  7. #7
    wienio53
    Niezarejestrowany

    Ponowna instalacja

    mam problem z instalacja IcrediMail - instalacja biegnie prawie do końca ale sama automatycznie się nie chce zamknąć ( Poprzednio był zainstalowany i było wszystko ok'y ale po ponownym instalowaniu Windowsa} i itp nie mogę zainstalować tego programu - w czym leży problem ?


  8. #8
    Administrator Avatar Marek
    Data rejestracji
    4-07-2005
    Lokalizacja
    no man's land
    posty
    2 365
    Podziękowania
    0
    Podziękowano 21 razy w 21 postach
    Pozycje blogu
    6
    Programy i spolszczenia
    10
    Wysłane pliki
    53
    Siła reputacji
    10
    Proponuję odinstalować program przy pomocy deinstalatora jaki masz w pakiecie aktualizatora spolszczenia. Programik ten odinstaluje IncrediMail, następnie pobierze najnowszą wersję programu i zainstaluje ją.

    Marek


      Proszę nie przysyłać zapytań na PW lub mailem. Do tego służy forum.  






    Błąd jest przywilejem filozofów,
    tylko głupcy nie mylą się nigdy.
    Sokrates


  9. #9
    wienio53
    Niezarejestrowany

    problem z Incredimail

    Przykro mi ale nie mam deinstalatora - jako że instalacja idzie do punktu gdzie pojawia sie info przy instalacji C:\Windows\font\signatur.ttf i w tym miejscu staje i sie blokuje


  10. #10
    Administrator Avatar Marek
    Data rejestracji
    4-07-2005
    Lokalizacja
    no man's land
    posty
    2 365
    Podziękowania
    0
    Podziękowano 21 razy w 21 postach
    Pozycje blogu
    6
    Programy i spolszczenia
    10
    Wysłane pliki
    53
    Siła reputacji
    10
    Folder Fonts jest folderem systemowym. Czy w systemie masz oddzielne konto Administratora? Jeśli tak to IncrediMail spróbuj zainstalować z poziomu konta Administratora.

    Marek


      Proszę nie przysyłać zapytań na PW lub mailem. Do tego służy forum.  






    Błąd jest przywilejem filozofów,
    tylko głupcy nie mylą się nigdy.
    Sokrates


Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie jest 1 użytkownik(ów) przeglądający(ch) ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) i 1 gości)

Tagi w tym wątku

Bookmarks

Reguły pisania postów

  • Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
  • Nie możesz pisać odpowiedzi
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •